Keleti nyugalom....

(avagy ékszerkészítés a The Best Exotic Marigold Hotel margójára)




Egy kedves visszatérő vásárlóm, Andi rendelt egy fülbevalót. Eddig semmi különös nem lenne a dologban.
Az eset ott kezd bonyolódni, hogy azt a fülbevalót egy filmben látta. (Pontosabban látták, mert a fülbevaló egy barátnőjének lesz ajándék, akinek nagyon tetszett.)
Úgy alakult, hogy nem képet kaptam a fülbevalóról, hanem a film címét, illetve, hogy hányadik percnél látható az Ékszer. Ahogy rákerestem a filmre, megláttam a szereplők listáját, meg a rövid kis leírást és úgy döntöttem, összekötöm a kellemeset a még kellemesebbel és megnézem a filmet (közben úgyis drótoznék :) )
Nem bántam meg! Sőt! :)

Itt a trailere, ha esetleg kíváncsiak lennétek rá:






Szóval a filmről még annyit, hogy úgy érzem, van mondanivalója, amin érdemes elgondolkodni, de közben olyan humora van... :)
És most ekkora bevezetés után mutatom a fülbevalókat is végre. Ez volt a cél:







Ilyen lett:





Andi e-mailje szerint szerencsére a megajándékozottnak is tetszett, azt írta, hogy "telitalálat volt" :)




Megjegyzések