2011. november 23., szerda

Hírek, újdonságok, akciók...

Először is, nem szeretnék szabadkozni, de elég sűrű lett a napirendem az elmúlt hónapokban (abba pedig bele sem merek gondolni, hogy milyen lesz, most, hogy jön a karácsony és a  vizsgaidőszak is... remek párosítás...:S :D) így aztán, ott spóroltam időt, ahol tudtam, többek között a blogra írt bejegyzéseken...


De... most megpróbálok szépíteni... :)

Először is: itt fent, a fejléc alatt láthattok néhány új fület, lehet őket tanulmányozni :)



A kézműves vásárról szólót elsősorban a pécsieknek, Pécs környékieknek ajánlom, érthető módon.


Ellenben a karácsonyi akció mindenkire vonatkozik/vonatkozhat, amennyiben ezt olvassa :) (és a későbbiekben is így tesz - azaz feliratkozik rendszeres olvasónak).
Továbbá, ez nem tudom, mennyire újdonság, de készítettem külön fület a weshopoknak, hogy az érdeklődők könnyebben kiigazodjanak rajta. Remélem, hasznosnak találjátok majd.


Hamarosan indítok egy játékot is, amolyan karácsony-várót, úgyhogy figyeljétek a blogot továbbra is :)

Ó, igen, még valami: még a nyáron indítottam a PIF játékot, amire hosszú idő után végülis összegyűlt a szükséges 3 jelentkező, egyáltalán nem feledkeztem meg róla, csak azóta sem volt rendesen időm, hogy tényleg ennek szenteljem magam (mármint, hogy csak rájuk koncentrálva elkészítsem az ő ajándékukat) bár a szabályok szerint sem kell kapkodnom, hiszen a rendelkezésre álló 365 napból van azért még hátra nem is kevés... De ígérem, hogy amint időm engedi, hírt adok majd erről is.

Nincsenek megjegyzések: