2011. szeptember 26., hétfő

A múltkori vásárról...

... még nem is írtam semmit... Mentségemre szóljon, hogy elég nagy rohanásban élek az utóbbi időben, ábrándoztam már a 48 órás napról is, de nem úgy néz ki, hogy ez megment, úgyhogy... azért igyekszem utolérni magam és minden területen a maximumot nyújtani...
A vásáron pedig sajnos (najó, inkább szerencsére :)) nem volt időm még fényképezni sem... :) úgyhogy nem is írok róla különösebben, itt találjátok Lidérckéét (bár ő is rövidre fogta :D).

Egyébként roppant pozitív élmény volt, sok nézelődő, érdeklődő, vásárló jött az asztalomhoz.
Volt olyan medál, ami előbb elkelt, minthogy egy rendes képet tudtam volna róla csinálni, pedig bizonyos szempontból "új fazon":



Ez pedig egy másik medál, itt hozott anyagból dolgoztam :) Egy hölgy lépett oda hozzám és kérdezte, hogy ha hoz egy követ, befoglalom-e neki úgy, ahogy a többit az asztalon. Természetesen igent mondtam, mire ő visszatért a gyönyörű ásványával, én pedig munkához láttam. Mielőtt visszaadtam neki, azért egy képet készítettem róla, túl sok minden ezen sem látszik persze...



Nincsenek megjegyzések: