2011. szeptember 2., péntek

Hemoglobin...

... nem, ne ijedjetek meg, nem tévedtetek el :) ez még mindig a drótékszeres blog... mindjárt elmagyarázom:
Először nézzétek meg ezt a képet:



És most ezt:


Nos, a múltkor már írtam róla, hogy újabb próbálkozásokat tettem az ilyen girbe-gurba formák terén. Ekkor készült ez a medál is. És ahogy ránéztem, a biokémia volt az első, ami eszembe jutott: ott tanultuk a különböző fehérjék szerkezetét ehhez (illetve a fentihez) hasonló sémás ábrákon. Az illusztráció nem pont az, mint ami először bevillant -azt sajnos nem találtam meg- de szerintem így is értitek, miért az elnevezés :))









3 megjegyzés:

Fantázia bizsu írta...

Nagyon jó lett! Jó témát választottál. :)

Nóli írta...

Csupán annyi a problémám hogy a négy HEM váznak azonosnak kéne lennie kedves humán kolléga ;P

jKáldy írta...

:D :D najólvan, nem úgy értettem, hogy "tessék, itt van, lemodelleztem a hemoglobint" :D :D

De természetesen igazad van :)

Amúgy csak illusztrációnak szántam, hogy érezzétek, hogy engem mire emlékeztet az elkészült medál :)