2011. július 3., vasárnap

Kíváncsi vagyok, mit szóltok ehhez...

... mert nekem tulajdonképpen tetszik, de ez nem jelent semmit :D
Legnagyobb kritikusom -az édesanyám- , is csak mosolygott, amikor megmutattam -ez a rosszabbik féle mosolygás volt, nagyjából annyit tesz, hogy "hát, ez anyagpazarlás, én inkább lebontanám" :D , persze verbálisan annyi jár mellé, hogy "hát, nekem nem igazán a stílusom" .
Általában érdemes odafigyelni arra, amit mond, meg is szoktam fogadni a tanácsait, az ékszereim terén is, ha bizonytalan vagyok.
Persze sokszor volt már, hogy megkaptam ezt a "bontsd le" mosolyt és mégis sikere volt az adott darabnak, úgyhogy nem szoktam kétségbe esni, ha Neki éppen nem tetszik.

De most nem jutok dűlőre, hogy valóban ennyire elborult-e ez a karkötő, vagy sem...
Nos? Őszinte véleményeket kérek! :) ;)















7 megjegyzés:

SDAnita írta...

Julcsi ! Ez nekem nagyon tetszik ! Komolyan :-)

jKáldy írta...

:)) köszi :)

amigdala írta...

Szerintem is nagyon egyedi ,ne bonsd le :)

amigdala írta...

Bocs , nem tudom miért apu fotóját adta ki :( amigdala

Lidércke írta...

Izgalmas, különleges, le ne bontsd! :)))

Ágota-Lencsi Művek írta...

Nagyon lájk:)

Abile írta...

Szerintem ne bontsd le! Nagyon jó lett, biztos hamarosan megleli a gazdáját!