2011. július 3., vasárnap

Kaptam valamit a múlt héten...

... szétoperáltam és nem bírtam megállni, hogy ki ne próbáljak a tollakból valami újat... valami őrültet :D
(azért írom, hogy őrült, mert azért ez elég extravagáns, azt hiszem :D )
Ti hordanátok tollat a fületekben vagy a nyakatokban?














(ebből az adag tollból (mivel úgy kaptam) véges mennyiségű áll rendelkezésemre, de sok színben tudok még szerezni, ha esetleg megtetszett ;))

JÁTÉK:
Találjátok ki, mi volt eredetileg az a valami (a konkrét tárgyra lennék kíváncsi) amiből ezeket a tollakat kiszereltem!
A tippeket e-mailben várom (j.kaldy@gmail.com) mondjuk vasárnap (július 10.) este 8 óráig!
Az első helyes megfejtést beküldő kap egy fülbevalót és egy gyűrűt (egyeztetés után választhat a meglévők közül, illetve készítek neki egy-egy szimpatikus darabot)
Az összes tippelő közül pedig sorsolok egy nyertest, aki választhat, hogy fülbevalót vagy gyűrűt szeretne-e!

Sok sikert, engedjétek el a fantáziátokat, elég szokatlan tárgyról van szó (persze lehet, hogy csak nekem az, és mindenkinek ott lóg a hálószobájában...-na, ezzel most egy kicsit segítettem is, azt hiszem :D)

7 megjegyzés:

Kedy ♥+♥=♥ írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kedy ♥+♥=♥ írta...

Nagyon szép ez a rózsaszín, én hordanám :) Tetszik! :)

O.G. írta...

talán egy papagáj??? :D :D

SDAnita írta...

Legyezőre tippelek ! Ez volt az első - eszetlen - gondolatom :-)

kissadri írta...

Szerintem egy trendi tollseprű átalakulását láthatjuk...:)

kissadri írta...

vagy még egy másik ötlet...álomfogó...tudod ami elűzi a rossz álmokat...:)

MrsSame írta...

Nagyon szuper!!! Én max nyakban hisz nem hordok fülit és ráadásul nagyon csikis a nyakam. :D