2011. július 8., péntek

Eddig rejtegettem...

ezt a baglyot:



 Emlékeztek még az állatos medálokra a múlt hónapból? Nos, ez a medál volt mindennek a kiindulópontja :) jobban mondva ezt készítettem elsőnek, amikor aztán megindult a fantáziám és folytattam a kutyussal és a cicákkal...




Egy baráti-alkotói (vagy alkotói-baráti) társasában játszottunk és én ezt készítettem ajándékul :) Sokat gondolkoztam, mit is csináljak Marikának, aztán a homlokomra csaptam: hirtelen beugrott a kézenfekvő megoldás: hiszen ő maga a Bagolymama! :D
Innen már csak egy lépés volt a megvalósítás :) (na jó, nem egy lépés, mert azért sok kísérletezgetés előzte meg a végleges pofiját :D)
És most, hogy már átadtam, végre meg is mutathatom nektek is :)
Mit szóltok hozzá?

1 megjegyzés:

Edina írta...

Hú...nagyon tetszik! A macsekról nem is beszélve:)