2011. július 22., péntek

Ajándékba kaptam...

... tesztelésre :)

Ezt a zöld kis kulcstartót Molikától:


Találjátok ki, mire való! (persze, hogy nem "csak dísz")





Nos, eredetileg 100 forintos-tartónak készült, tudjátok, a bevásárláshoz, hogy ne kelljen keresgélni :)
Persze nem csak azt lehet benne "tárolni": van, aki a fényképezőgép memóriakártyáját tartja benne, más a Nintendoja kártyáját.

Én a tartalék fülbevalóimat:


(Tudom, ez némi magyarázatra szorul :D Nagyon "furcsán" érzem magam, ha nincs rajtam fülbevaló. És néha mégis előfordul, hogy nincs -elfelejtem felvenni, vagy éppen elhagyom/szétesik (erre is volt már példa sajnos) És ilyenkor jön jól, ha van nálam egy pár :D)


Ezt a tündéri, illatos madárkát pedig Lidérckétől kaptam, természetesen ez sem minden funkció nélküli:
azon túl, hogy levendulaillatot áraszt, a kellemes tömése és az alakja miatt jó szorongatni - nem elsősorban nekem, hanem kisgyerekeknek... :))

3 megjegyzés:

Klári - klaraekszer írta...

Nagyon ötletes az a kulcstartó :)
Az én kulcsaim hosszú nyakpánton van, mert csak így találom meg a tatyim alján :S

Játékra hívlak ha érdekel, nézz be hozzám :)

jKáldy írta...

ugye? :)
igen, eddig nekem is egy nagy mackóval voltak összekötve, hogy vakon benyúlva a feneketlen táskába is megtaláljam őket :)
de most váltottam :D

Molika írta...

:o) Remélem Juli, azóta is megtalálod a kulcsaid, de lehet, hogy vissz a kellene tenned a mackó is!
Sajnálom, hogy vasárnap nem sikerült találkozni, nem is tudom, hogy ezek után mi lesz.
Minden esetre bizakodjunk, tekerj sok ékszert és varrj macikat ;))