2011. június 24., péntek

Pay it forward játék

 
Susunál találkoztam vele és most a játékszabályoknak megfelelően én is játszani hívlak Benneteket!

A szabályokról:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.
3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik. (Csak ebben az esetben jár az ajándék tőlem!)

12 megjegyzés:

Edina írta...

Hű! Hát még senki nem jelentkezett? Pedig ezt nem szabad kihagyni...annyira nagyon csodaszép ékszereket készítesz hogy én már jelentkezek is!:)

kelbimbó írta...

én is szívesen jelentkezek, de én csak hobbyból készítek néha filcállatokat, az ér?

jKáldy írta...

Kelbimbó, ha van blogod, és úgy gondolod, hogy eleget tudsz tenni a szabályoknak, akkor persze :)) (tehát akkor mondjuk a filcállatkák lehetnek az ajándékaid azoknak, akik nálad jelentkeznek)

kelbimbó írta...

Na szuper, és igen, van blogom, örömmel kiteszem majd. :)))

jKáldy írta...

:))

Emese írta...

Sziasztok! Beugorhatok harmadiknak? Nem régi a blogom és nem régóta dolgozgatok, de annál lelkesebb vagyok! :D
http://www.kincsesfiok.blogspot.com/
A Fb-on Kincses fiók ékszertár néven találtok meg. :))

jKáldy írta...

Szia Emese! :) persze, hogy be :)
Nos, akkor meg is vagyunk :)) legyetek szívesek írjatok ide egy e-mail címet, amin elérhetlek majd Benneteket, ha elkészültem az én ajándékommal!
A szabályokat pedig tudjátok ;)

Emese írta...

Jajdejó! :)
kincsesfiok@gmail.com
Mikor tegyem ki a blogra, mehet máris, vagy megvárjam, míg a többiek is jelentkeznek?

jKáldy írta...

Emese, ne haragudj, nem vettem észre, hogy írtál, valamiért nem kaptam értesítést róla...
Nyugodtan meghirdetheted most:)
Hamarosan jelentkezem postacímért :)

kelbimbó írta...

jaj, én is küldöm a mail címem: livike1106@gmail.com. ki is teszem a blogomba a játékot. :)) egyébként én sem kaptam értesítőt.. :/

jKáldy írta...

jójó :) majd jelentkezem :)

Emese írta...

Én sem kaptam értesítést, de néha eszembe jutott ide kukkantani. Örülök, hogy működik a dolog! A játék posztja itt található a blogomon: http://kincsesfiok.blogspot.com/2011/10/pay-it-forward-jatek-kaldy-julia-nal.html
Szeretettel várlak Benneteket az oldalamon! :D