2011. június 13., hétfő

Egy újabb vásáros hétvége margójára...

... ahogy már szó volt róla, hétvégén Pécsi Portéka vásár volt ismét :)
Mindkét nap nagyon jó időjárást kaptunk, sok nézelődőt (ezt részben a POSZTnak is köszönhetjük) és így nagyon jó hangulatot is. A Velosophie műhelyes fiúktól pedig sok segítséget, többek között remek világítást a kapualjba, így jobban látszottak az asztalok már az utcáról is.




Néhány képet mutatok még, a hangulatról, meg a többiek standjairól... persze igazán nem fogja visszaadni a valóságot, azt tényleg látni kell ;) 
A saját asztalomról is, bár nagyjából így fog kinézni ezek után is... megtaláltam végre a szimpatikus faágat, amit már régóta kerestem, meg a többi apró és nagyobb kiegészítő is kezd véglegesülni - külön öröm volt, hogy többen megdicsérték magát a dekorációt is :) (arról is hosszan tudnék írni, hogy hogy válogattam össze a dolgokat és hogy miért így -de nem akarok senkit untatni :P szóval csak annyi, hogy nem egy egyszerű táblát, állványt szerettem volna, hanem valami egyedi kompozíciót alkotni az ékszereimhez. Hogy sikerült-e, azt majd eldöntitek Ti, meg az arra járók :) )

a már említett kompozícióm egy részlete



valaki épp Molikánál válogat


volt bőrművesünk is, Marczell Csaba személyében


sőt, tojáspatkolónk is: Kiss Kálmán


"Egy elégedett vásárló" Molikánál



Kedy is bemutatkozott a hétvégén


a Dórák asztalai: messzebb: Szirtes Dóri ékszerei, jobbra pedig Lidércke varrományai

A kapualj minden hét szombatján Retro Könyvvásárnak ad helyet, így volt ez most is:




2 megjegyzés:

Kedy ♥+♥=♥ írta...

Köszönöm, hogy feltetted az enyémet is :)
Amúgy már én is gondolkodtam azon, hogy hogy sikerült olyan jól összeállítanod a standodat, mert tényleg nagyon jól mutat, csodaszép az összkép :)
Engem amúgy érdekelne, hogy hogyan válogattad össze :)

jKáldy írta...

Nincs mit :)
Köszönöm :) hát, akkor lehet, hogy leírom egyszer :D
igazából az egésznek az a mozgatórugója, hogy nagyon szeretem a natúr dolgokat, a festetlen fát, a köveket, a zöld növényeket... és ezt próbáltam magammal hozni a vásárba is...