2011. június 23., csütörtök

Amit még nem meséltem a múlt hétvégéről...

Visszatérve a POSZTra... nem tudom, ki hogy van vele, én nem vagyok az a "tipikus rajongó" aki odarohan az ismert emberekhez (nem is tudom, nem szívesen hívnám őket sztároknak... a celeb szó pedig végképp nem illene ide- aki erre a "címre" "érdemes", azt minimum nagy ívben ki is kerülném ugyebár :D). Szóval ennek ellenére érdekes érzés látni Őket, ahogy köztünk járnak :D


Emberek jöttek-mentek, mondhatni nagy volt a forgatag, meg-megálltak  az asztalomnál, így nem is ugrottam fel minden embernél (nehogy valakit az hozzon zavarba, hogy megszólítom :D )csak ha valaki hosszabban nézelődött, vagy ha kérdezett valamit. Szóval megállt egy fiatalember, nézelődött, azért persze ránéztem - és átfutott az agyamon, hogy "nahát, én őt nagyon rég óta ismerem", de mire ezen el tudtam volna igazán gondolkozni, meg is szólalt... és a hangja helyre tette a kósza gondolatot... :D
Ha most megkérdezem, hogy kinek ismerős a Seres Dániel név, azt hiszem jóval kevesebben fogjátok tudni, ki volt az... de ha azt mondom Fehér Roland?! :D

Szerencsére Molikára lehetett számítani... úgyhogy álljon itt egy kép is:





4 megjegyzés:

Molika írta...

Sajnálom, hogy nem vagyok jó paparazzi (vagyhogykellírni), egész fotósorozat kellett volna ahogy visszajön, válogat, kiválaszt, fizet, elégedetten távozik; közben beszélget, érdeklődik, mosolyog :o)

Legközelebb ígérem bátrabb leszek, csak legyen legközelebb ...

jKáldy írta...

:D :D
jajmár, jó ez így, ahogy van, köszönöm szépen! :*

Lidércke írta...

Azt hittem, fotóztam én is, de nem találom a képet. :(

Lidércke írta...

Pipálok. :)