2011. május 14., szombat

Rendelésre készültek...


... részben "régóta féltve őrzött" terv alapján.
Erről, mármint a régi tervekről egyszer már írtam a régi blogomban, bemásolom azt a részt, mert ide kapcsolódik...

Még az ősszel, egyik élettan gyakorlaton, két kísérlet között akadt némi szabadidőnk, és elkezdtem rajzolgatni, különféle medál-terveket... közben a barátnőm meg az egyik jó barátom is ott ült, és ők is mondogatták ami az eszükbe jutott, félig meddig csak viccből... - de amolyan "szakmai" szemmel: épp akkor tanultuk anatómián és szövettanon a belső nemi szerveket, illetve az azokat felépítő szöveteket és sejteket...  és jött az ötlet, hogy készítek egy medált ami a petesejt egy érési stádiumát ábrázolja (szekunder folliculus)... ez lett az:



(Viki hordja azóta is, mégiscsak együtt találtuk ki :D ) Csináltam hozzá egy "magyarázó ábrát" is (csak nagyon rossz minőségű lett a kép)


Aztán elég jó hangulatban folytattuk a terhes méhhel... hímivarsejttel...  (ezek egyelőre csak lerajzolva vannak, de ha elkészítem őket, akkor mindenképpen megmutatom majd)
 Az egyik rajzot -nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna- elkezdtem csak úgy, már minden "anatómiai cél nélkül" továbbfejleszteni... végül egy egész csinos kis angyalka lett belőle. 
Pontosabban, miután pont egy angyalra kaptam megbízást, most már drótba"öntve", ez a medál.



A másik pedig (kíváncsi vagyok, hányan találtátok ki magatoktól) egy Om jel. Mivel nem vagyok jártas a keleti kultúrákban (jobban mondva valami fogalmam azért van róla, de jelek szerint nem elég :D) szóval nekem először utána kellett néznem, hogy mi is az, mit jelent, és főleg hogy hogy néz ki (valljuk be az én szempontomból ez volt a legfontosabb ;) ) Nos így néz ki, illetve így néz ki az én verziómban, de Edina közben már meg is kapta, és pozitívan nyilatkozott róla.


Nincsenek megjegyzések: