2011. május 15., vasárnap

És itt a folytatás...

... az előző medálokhoz, amiről nemrég írtam.
Tehát eredetileg egy fekete gyöngyös fülbevalót szerettem volna... ebből ehelyett egy karkötő lett (életem első ilyen, drótból készült, lánc szerű darabja, a kapcsot is magam hajlítottam rá), a fülbevalót pedig végül a türkiz fa gyöngyökből készítettem el (a már említett medálok jelzik az idáig vezető utat :P ). A füli akasztóit is magam hajlítottam, egy másik vastagságú drótból, mert bár én személy szerint jobban szeretem a bolti fülbevalóalapokat hordani, ilyen színben egyszerűen nem találok. Azt viszont nagyon nem szeretem, ha más színű a fülbevaló akasztója, mint a többi fém alkatrész (vannak ám még ilyen rigolyáim, majd biztos mesélek róla...) így aztán inkább elkészítettem magam.


Nincsenek megjegyzések: