2011. május 15., vasárnap

Éjjel sokáig fent voltam...

... mert eredetileg össze akartam pakolni a szobámban... Jól is ment a dolog, csak közben kezembe akadt az újonnan vásárolt sárgaréz drótom... és ha már a kezembe akadt, jött egy ötlet, amit gyorsan ki szerettem volna próbálni... nos ez volt fél 11-kor, 1 körül pedig arra jutottam, hogy végül is ma is lesz nap, úgyhogy inkább lefekszem aludni, és majd folytatom. 
Nos, befejeztem őket (illetve pár dolog még várakozik, de szerintem arra már csak holnap fogok kitérni).
A történethez hozzátartozik, hogy fülbevalót kezdtem el készíteni, de ahogy próbálgattam, hogy hogy is csináljam, ezek kerültek ki a kezem alól...
A fekete gyöngyös csak műanyaggyöngyös, mert hirtelen nem találtam megfelelő méretűt, és gondoltam "próbálgatni" ez is jó lesz... de most, hogy kész van, már sajnálom szétszedni...
A türkizesek mind fa gyönggyel készültek, és egyelőre bőrszíjon fényképeztem őket, mert nem találtam hozzájuk illő szalagot itthon, de természetesen azzal is nagyon jól mutatnának.
Mi a véleményetek?




2 megjegyzés:

Mirtusz ékszer írta...

Szép lett ! Megérte az éjszakázást :)

jKáldy írta...

:)) Köszi Kati!
(Te hasonlónak látod ahhoz a fülihez, mint amit tőled kaptam? Ma nézegettem, hogy ezek szerint sikerült "rájönnöm", hogy hogy kell azt a formát meghajlítani :))