2011. május 14., szombat

Ami késik, az legalább úton van...

... szokták mondani :) Nos, így vagyok ezzel én is sajnos... 

Nehéz dolog blogot írni (nem, nem technikailag értem), kell maga az elhatározás, hogy most pedig írok (nyilván tartalmasat, minőségit, amit érdemes olvasni) és ezt meg is kell, hogy tegyem. Aztán ott van a rendszeresség... vagy jelen esetben a hiánya :) és ez nem elsősorban lustaságból fakad, sokkal inkább az idő hiányából. Hiszen hiába száll meg az ihlet, ha egyszer nincs alkalmam megírni, ami eszembe jutott... mire pedig odajutok, hogy szemtől szemben ülök a billentyűzettel, túl fáradt vagyok, túl nagy a rohanás, elfelejtettem, miről is szerettem volna írni...

Persze azon vagyok, hogy ez ne legyen így tovább. Egyrészt igyekszem valami ritmust vinni az egészbe, úgymint ...alkotás-fényképezés-írásos dokumentáció-következő alkotás-fénykép... A fényképig mindig eljutok, sőt, azok általában fel is kerülnek a facebookra, de ide nem szeretném csak úgy komment nélkül feldobálni az összes képet, mert szinte minden darabnak története van, amit jó lenne hozzáfűzni...

Szóval nem hagyom, hogy tovább késsek, tovább késsenek a bemutatni valóim...
Meglátjuk, pontosabban remélem, meglátjátok, mi lesz belőle...

Nincsenek megjegyzések: