2011. április 28., csütörtök

Ezennel megnyitom...

... a második blogom is...
és ez némi magyarázatra is szorul, természetesen... nem, nem lettem az elmúlt 3 hónapban blog-függő, aki minél többet szeretne írni (vagy csak nagyon titokban, hisz a régin nem nagyon szaggattam az istrángot... :D)

Egyszerűen arról van szó, hogy amikor eldöntöttem, hogy belevágok, és blogot fogok írni, a blog.hu-t választottam. És ahogy lakva ismerszik meg az ember, úgy a blog is használva mutatta meg az előnyeit-hátrányait. Igen, látok ott is gyönyörűen megszerkesztett oldalakat is, de én nem úgy haladok vele, ahogy szeretném, illetve elég lassan - tekintve, hogy a minimális programozási tudásom (ami nem is olyan rossz, bár még az általános iskolából való :D és köszönet érte Tanár Úrnak, még egyszer ;)) vajmi keveset ér itt... és ugyan lenne segítségem, ha kérném.. de ezt én egyedül szeretném, és itt azt hiszem jobban fog menni...

(Egyelőre a régit sem törlöm, mert nem szeretném, ha véletlenül valaki ott keresne, és nem találna :D)

Nos tehát, innentől itt találtok majd meg, remélhetőleg kicsit gyakrabban, összeszedettebben jelentkezem majd, legalábbis igyekszem :)

Ja, és ami még emellett szól, hogy "google-alapú", le lehet fordíttatni, remélhetőleg össze tudom kapcsolni a picasammal, és tudtok követni is, ha szeretnétek... és sokkal egyszerűbb a kommentelés, remélem majd ki is használjátok ;)

Fogadjátok szeretettel!
(várom a véleményeteket, ha van... :D)

5 megjegyzés:

Ágota-Lencsi Művek írta...

Hajrá! Sok-sok hozzászólást kívánok a blognak:)

jKáldy írta...

:)) köszönöm

Mara írta...

Nagyon tetszik a blog indításod. Egyszerű, áttekinthető, minden ott van ahol lennie kell.Örülök, hogy megismertettél vele és így is tudlak követni.

SDAnita írta...

Halihó ! Én is itt vagyok ! És jövök máskor is ... :-) Sok sikert a bloghoz !

jKáldy írta...

:)) köszi lányok :)